Personlig Assistans i Filipstad

Personlig Assistans i Filipstad

Vi erbjuder personlig assistans av hög kvalitet, i Filipstad. Vi har en låg omsättning på kunder, vilket betyder att de kunder som kommer till oss är nöjda med våran leverans och stannar kvar. De har gett oss betyget 4,7 av 5 i den senaste kundundersökningen.

Det våra personliga assistenter lyfter som den enskilt viktigaste faktorn för att vara en attraktiv arbetsgivare är ledarskapet. Det vill säga trygga, kompetenta och närvarande verksamhetschefer med en hög tillgänglighet vilket våra assistenter upplever att de har hos oss på Azalea Care.

Lediga jobb som personlig assistent i Filipstad

Är du intresserad av att arbeta som personlig assistent i Filipstad kan du se våra lediga tjänster och även registrera en spontanansökan här.

Vill du veta vad vi kan göra för dig?

Det är lätt att byta bolag!

Vi håller i allt, du behöver bara ta beslutet

  • George Cojocaru
    George Cojocaru VD / Jurist
  • Johan Djos
    Johan Djos Verksamhetschef

    Utbildad personalvetare med flerårig erfarenhet som personlig assistent och verksamhetschef inom personlig assistans.

  • Det var så tryggt att ha med honom i ansökningsprocessen. Han var oerhört professionell och skarp och hade så genomtänkt upplägg för att kunna beskriva min frus behov korrekt, på ett sätt som vi aldrig skulle ha lyckats med själva. Han är så timid och skärpt samtidigt och dessutom väldigt trevlig att ha att göra med. Vi har tidigare fått juridisk hjälp på annat bolag men George har en helt annan skicklighet!

  • Vi är så otroligt nöjda med er som assistansutförare, våran verksamhetschef är fantastisk på alla sätt, men framförallt så lyhörd och så tillgänglig. Om man ringer och inte får svar direkt så vet man att det snart ringer tillbaka vilket känns så tryggt. Det ger också en trygg känsla att de andra verksamhetscheferna på kontoret är insatta i vår assistans, så det märks ingen skillnad när våran verksamhetschef till exempel är på semester

  • ”Jag stormtrivs på jobbet sen min kund bytte utförare till Azalea. Vi har fått så bra bemötande av cheferna och jag känner att de pratar med oss istället för till oss och det tycker jag är så viktigt. I min arbetsgrupp har det tidigare varit stora problem med bemanningen och nu när vi är på Azalea och har medarbetsledare så är det en jättestor skillnad, allt har blivit så mycket enklare. När vi medarbetare hanterar korttidsbemanningen så hinner cheferna se över vår arbetsmiljö och fokusera på kunderna på ett helt annat sätt. De hinner vara chefer istället för bemanningsassistenter och det gör stor skillnad för oss och kunderna!”

  • ”För mig är det viktigt med en tillgänglig chef som är engagerad i sitt arbete. Jag uppskattar också raka rör, har jag ett förslag eller en idé så vill jag ha ett svar på om det är genomförbart eller inte. Jag har inga problem med att ta ett nej, det viktiga är att jag får snabb respons och känner att min chef uppskattar mitt engagemang och så fungerar det på Azalea.”